"POWER IS THE GREAT APHRODISIAC." DET HÄR ÄR EN SVENSK ROLLSPELSSIDA SOM UTSPELAS PÅ ETT AMERIKANSKT COLLEGE BELÄGET I LOS ANGELES, CALIFORNIA MED EN PLOT SOM ÄR VIKTIG ATT LÄSA IGENOM INNAN DU REGISTRERAR DIG. DÅ DU REGISTRERAR DIG, GÖR DET DÅ I KARAKTÄRENS NAMN OCH DET SKA VARA FÖR OCH EFTERNAMN!
"THE WAY TO HAVE POWER IS TO TAKE IT."

Pages: (5) « First ... 3 4 5  ( Go to first unread post )
Add Reply
New Topic
New Poll

Vincent; 555 835 61
Taylor weston
 Posted: Dec 17 2014, 11:16 AM

becca • 86
omega • 2

Group Icon

user posted imageuser posted image
SMS from Taylor.
>> ingen aning men hon såg lite piggare ut igår iaf.. och har en bula nu redan, ja REDAN. oh självklart, jag jag är ju oemotståndlig. hihihi (nejdå, din egoboost smittade inte ens av sig... fuck you)

PM
^
kassandra knight
 Posted: Dec 19 2014, 12:13 AM

#elvirisen • 214
Omega • tredje

Group Icon

kassie. / (1) nytt meddelande till vinnie.

theres something in the look you give, i can’t help myself i fall, i can’t help myself at all, theres something in your touch when we kiss i scream god forgive me please, ‘cause i want you on your knees, i don’t wanna think about it now, i know i wont get out if i fall in, so I dont wanna think about it now, it’s dark in my imagination, it’s dark in my imagination

"Om vi inte ses innan du åker så god jul och gott nytt år. Kanske kommer till NY till nyår, men kommer fira jul med mamma och pappa här i år. Kram."

PMEmail
^
kassandra knight
 Posted: Dec 22 2014, 07:02 PM

#elvirisen • 214
Omega • tredje

Group Icon

theres something in the look you give, i can’t help myself i fall, i can’t help myself at all, theres something in your touch when we kiss i scream god forgive me please, ‘cause i want you on your knees, i don’t wanna think about it now, i know i wont get out if i fall in, so I dont wanna think about it now, it’s dark in my imagination, it’s dark in my imagination

"Tack. Synd det där med Taylor, hoppas det blir bättre.... Jag måste reda ut lite saker med Ryker och Adam ska flytta, men kommer senast 30:e till New York, om du vill ses?"

PMEmail
^
Taylor weston
 Posted: Dec 25 2014, 12:17 PM

becca • 86
omega • 2

Group Icon

user posted image
>> God jul! :D

PM
^
kassandra knight
 Posted: Jan 7 2015, 05:37 PM

#elvirisen • 214
Omega • tredje

Group Icon

"Vincent, har du saknat mig? smile.gif"

PMEmail
^
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

Topic Options
Pages: (5) « First ... 3 4 5 
Add Reply
New Topic
New Poll